Please enable JS

NOVINKY

Rock Machine přichází na trh s novou řadou gravelů Lukk


5. červen 2025 / Bike
V prodeji je řada lehkých a odolných štěrkoletů od čtvrtka 5. června.
 
Kam patří?
Silnička, nebo gravel? Jak moc na tom záleží? Gravel je aktuální marketingové zaklínadlo, snad už i bidony jsou k dispozici specificky pro gravel ježdění. Nejspíš to někomu tak dává smysl. V důsledku je gravel kolo silnička s možností použít široké pláště. Za to můžeme být rádi, protože plášť a jeho objem je klíčová součást tohoto typu kola, které rozhoduje o tom jestli jízda po jiném, než dokonalém asfaltovém povrchu bude radostí, nebo utrpením. Ne nadarmo je i ve světě profi závodů galuska široká 23 mm již několik let zapomenuta. Standardem se stávají bezdušové pláště široké 28 mm. Dá se dlouze polemizovat proč tomu tak je, nebo si to vyzkoušet a tím debatu uzavřít. Na preferenci každého jezdce je pak rozhodnout se, jak velkou míru pohodlí a schopností jet po nedokonalém terénu od svého kola vyžaduje. Jestli jezdím převážně po asfaltovém povrchu s občasným výletem na štěrkovou stezku, ocením hladký plášť 30 - 35mm. Jestli se pravidelně pouštím na lesní silnice s nekvalitním a proměnlivým povrchem, plášť 40 mm a více mi poslouží o poznání lépe.
 
Pro koho je určený?
Chcete silničku, nebo gravel s pohodlnou ergonomií?
 
Lukk Cr je navržen s ohledem na potřeby cyklistů, kteří chtějí sedět na kole s dostatečnou mírou komfortu a všemi ovládacím prvky snadno dasažitelnými. Posed je oproti běžné konkurenci o fous kratší, abyste se nemuseli k řídítkům nahýbat daleko dopředu. Řídítka jsme zvolili s mírným zvýšení horní části, abychom nemuseli pod představcem nechávat zbytečně mnoho podložek a krátkým dosahem (pouze 65 mm). To nám umožnilo dosáhnout komfortní pozice při úchopu “za páky” a zároveň dostat horní část řídítek dost daleko od jezdce. Hluboký oblouk (drop) pak umožní zaujetí aerodynamické pozice pro rychlou jízdu po rovině, nebo ve sjezdu.
 
Rádi si kolo doladíte podle svých potřeb a preferencí?
Náš Lukk využívá výhradně standardní komponenty kokpitu představec pro standardní sloupek řízení, kulatá sedlovka s ø 27,2 mm sevřená standardní svorkou, řídítka s nejběžnější upínacím standardem 31,8 mm. Při ladění Lukka nejste závislí na speciálních dílech.
 
Chcete omezit čas strávený v dílně, nebo v servisu na minimum?
Rám Lukku je navržený s ohledem na mechaniky. Výměna brzdové hadice, nebo řadícího bowdenu je jednodušší, než by se mohlo zdát. Mimo jiné díky závitovému středovému složení po jehož demontáži je instalace nové kabeláže překvapivě snadná a rychlá. Zapletená kola DT Swiss jsou proslulá stabilitou, odolností a snadným servisem nábojů.
 
Řešíte váhu?
Srovnejte si kolik váží naše Lukky ve srovnání s konkurencí.
 
Nenecháte se omezovat profilem trasy?
Pro všechny modely jsme zvolili největší dostupné varianty rozsahu převodů.
 
Rock Machine Lukk Cr: Cestou, necestou
Modely Lukk Cr 80 a Lukk Cr 60 jsou stvořeny pro jezdce, kteří hledají rovnováhu mezi výkonem, pohodlím a precizností. Díky tuhému karbonovému rámu, aerodynamickým kolům a spolehlivým sadám Shimano vás tyto stroje podpoří při každém šlápnutí do pedálů.
 
Rock Machine Lukk 40

Dostupný gravel bike s prémiovou výbavou. Osvědčená rámová sada se špičkovou sadou microSHIFT SWORD 2×10 s bezkonkurenčním rozsahem převodů, vynikající ergonomíí, snadnou údržbou a dlouhou životností. 

 

Lukk Cr
Náklonnost na první svezení, láska na stálo.
 

Kompletní nabídku nové řady Lukk najdete na našem B2B.

B2B LEVELSPORTKONCEPT
VSTUP PRO OBCHODNÍ PARTNERY