Please enable JS

NOVINKY

Leki vstupuje do budoucnosti s novou identitou značky


16. březen 2022 / Ski

Po 33 letech představuje společnost LEKI nové logo. Toto logo je důležitou součástí nové komplexní identity značky, která bude zavedena v roce 2022. Pokračující vývoj značky je v tomto procesu logickým vývojem a klade větší důraz na to podstatné. Pozornost se stále více zaměřuje na emoční stránku značky. LEKI totiž zprostředkovává emoce prostřednictvím skutečných příběhů vyprávěných ambasadory značky, zaměstnanci a sportovci.

Zvláštní výzvou je vysoká míra různorodosti značky s různými aktivitami a cílovými skupinami. LEKI je o rychlosti, kontrole, pohodlí, bezpečnosti a jednoduše o dobrém pocitu, že se můžete na své vybavení spolehnout. LEKI vždy nabízí skutečnou přidanou hodnotu pro vaše sportovní aktivity. Pro výrobky platí jedna ústřední myšlenka stejně jako pro celou značku: LEKI je vítr v zádech na cestě k vašim osobním špičkovým výkonům a radostným chvílím v přírodě. Podpora, kterou LEKI offciálně poskytuje výrobkům, se projevuje i ve značce. Patří sem silná tvrzení, která poskytují inspiraci a pohon. "Jste stvořeni pro víc?" ptá se LEKI svých zákazníků v hlubokém přesvědčení, že všichni můžeme růst dál než jen sami k sobě. Nová identita značky vychází ze stabilních hodnot, které  jsou ve společnosti hluboce zakořeněny již několik desetiletí. Důraz je kladen na inovace a špičkovou kvalitu. Společnost LEKI se úspěšně řídí pravidlem, že každou sezónu představí alespoň jednu inovací nebo vývoj výrobku - vždy ve spojení s nejvyššími standardy kvality. Společnost LEKI vyznává hodnoty partnerství a odpovědnosti. Úspěch společnosti LEKI je založen také na tom, že s partnery vždy jednáme jako se sobě rovnými a chováme se spolehlivě a loajálně. Stejně tak samozřejmě patří ke značce nadšení a prvotřídní sportovní úroveň. LEKI například vybavuje nejlepší světové sportovce v disciplínách alpského lyžování, běhu na lyžích, biatlonu, trail runningu a skialpinismu. Vybavujeme také horské vůdce a horolezce. S více než 1 000 ambasadory značky po celém světě čerpá LEKI z jedinečné skupiny odborníků na vývoj produktů.

Tato nová identita značky bude v létě 2022 doprovázena třemi novými základními technologiemi. V první řadě je to nově vyvinutý grip Aergon Air pro trekking a také Trail Shark, první systém gripu a poutka vyvinutý stoprocentně pro trailový běh. A s ohledem na udržitelnost vyvinula společnost LEKI také patentovaný systém výměny skládacích holí, tzv.  FX, který zákazníkům umožní, aby si v budoucnu vše sami snadno a rychle vyměnili.

www.leki.com

B2B LEVELSPORTKONCEPT
VSTUP PRO OBCHODNÍ PARTNERY